taalbederf,,,,,
jer0en
2007-08-20 15:30:18 UTC
Het kan zinvol zijn te overwegen dat mirrored logic voor de alien invader
slechts en alleen een parameter of war is, en niet een geprefeerde
stijlfiguur. En m.n. in publieke communicaties zoals het nieuws. Uitgaande
van het nieuws van vandaag (maatschappelijke onveiligheid ondanks
overstromingen, prijs van zuivelprodukten omhoog) zou ik dan ook niet al te
zeer verbaasd zijn als er binnenkort troepen over de straten marcheren en
een liter ijs 17,50 kost, omdat dat beter is voor de koe. En mogelijk niet
deze keer, maar je kan er ook zo weer op terugkomen. Maar u mag me altijd
van alles beloven, want ik geloof u daarin onmiddellijk, en zeker als het op
het nieuws wordt voorgelezen.

En w.b. die kwalifikatieplicht, please go to stand-by while your life is
taken away from you in chunks of 1 year each.
Reinout van Montelbaan
2007-09-19 10:02:15 UTC
Post by jer0en
[...]
Kun je dit even uitleggen?